söndag, februari 03, 2008

Krokosofty

Jag har varit ömsom slappkrokofant ömsom arbetskrokofant idag...
Imorse började jag med en tvättmaskin svart tvätt ute på "svalen", sedan blev det frukost...
Jag använde min nya fina stelton brödkorg och de fin fina jätteglammiga guldunderläggen jag fick av mamman.






Sedan tog jag hand om kvitton och konton som jag inte hade gjort på säkert en och en halv månad.
Det var så vansinnigt fint väder idag så jag bestämde mig för att gå ut en sväng.
Sagt och gjort... En termos med te, torkade aprikoser, min kompis 400D och solglasögon och saken var biff!
Jag gick till Bois de Vincennes och Lac Daumesnil. Ungefär 30 minuter från min lägenhet i hyfsat snabb takt.
Jag kände mig inte särskilt fotosugen men hej hopp vad jag fyrade av...
Bilder kommer imorgon...
Ikväll känner jag mig lite hängig och trött och tröstade mig med några mini marshmallows...
Miam!






Nu känns det genast mycket bättre...
Dag att hoppa till kojs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar