måndag, oktober 23, 2006

Paris - Londres

Eurostar tåget gick klockan 08.07 i fredags morse från Gare du Nord.
Jag kom i ganska god tid men hann inte riktigt njuta av Business Loungen.
Vi reser ju i Business class med jobbet och blir så rasande ompysslande. Gôtt, gôtt...





Sätena var stora och ganska sköna. Jag fick sitta jämte en belgare ett litet tag, men tåget var inte fullt så han gav mig lite "privacy" som han sa...





Man fick t.o.m. välja frukost...
Jag tog en "varm" frukost och den smakade jättegott...

Posted by Picasa



Här ser ni resterna av min frukost... Croissanten gick inte ner...





Snabbt går det också...

Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Åh, vilken mysig resa... :) Den där croissanten hade jag lätt tagit om jag varit nerpackad i resväskan.

    SvaraRadera
  2. Jag skall tillbaka till London den 3-4-5 november så det är bara till att pallra sig hit...

    SvaraRadera
  3. Oh la la. :) Dessvärre måste jag nog jobba, för förmodligen blir jag ledig i mitten av dec för att åka till Paris... :D (Hoppas, hoppas.) Men kanske kan jag klona mig så att jag både sitter på jobbet OCH är din resväska och tuggar croissanter påväg till London...

    SvaraRadera