torsdag, januari 31, 2008

Mina Cupcakes

Jag har bakat... Jag upptäckte muffins med Leila i julas men det blev inget vidare... Då upptäckte jag Eva Blixman. Hon är rasande duktig på cupcakes och hon jobbar som fotograf... En lyckad blandning...
Mina blev goda och jätteuppskattade även om dom inte är så tjusiga som Eva's.
Jag mejlade receptet (som ni hittar hos Eva) till mina jobbar kompisar och nu väntar jag på att få provsmaka... Det fanns förslag på Grand Marnier, choklad och jag vet inte allt...

Här kommer cupcakesen iallafall...



3 kommentarer:

  1. Jäklar i min låda vad gott det ser ut. Och snygga foton. Jag blev sugen på att göra muffins nu.

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Johanna , såg verkligen gott ut , blev också sugen på att göra muffins nu.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker dina cupcakes ser superfina ut OCH goda!! :o))
    /Eva

    SvaraRadera