lördag, juni 06, 2009

Nya tag

Som ni vet började jag ett nytt jobb för 3 månader sedan... Vad ni inte vet är att jag jobbar med världens bästa människor!
Det jag sysslar med är stressigt och man kan ibland blir ledsen för att en dum flane högg en i ryggen eller också heligt förbannad för att en del människor är så rysligt dumma!
Det är tack vare mina kollegor som jag går till jobbet med glädje varje dag!
Det är tack vare mina kollegor som vi skrattar och har roligt varje dag!
Min granne heter N, ibland kallad Nathalie eller Nicolas av en person, fastän hon heter någonting helt annat... :o)
N och jag fann varann direkt, hon är min livboj och bästis! Vi är vansinnigt lika och har samma humor...

Nu skall jag erkänna något, jag kan inte crawla... Min kompis D från Storbritannien har simmat professionellt och hans far är tränare så förhoppningsvis skall min avsaknad av crawling kunskaper snart vara åtgärdade. Men hur kommer detta in i historien... Jo... Jag berättade detta för N. "Åhh", sa N, "jag älskar att simma". "Jasså" sa jag, "jag brukade gå efter jobbet innan..."
Och "de fil en aiguille" så bestämde vi oss för att... Jaa gissa vad... :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar