onsdag, augusti 23, 2006

Nu går skam på torra land...

Mina damer och herrar, Meine damen und herren, Ladies and gentlemen, Mes dames et messieurs...
(Här har jag nästan lust att säga Topsy und Wolf, men detta handlar om något helt annat)
Jag har precis glömt bort att säga att kranen i köket blev lagad under min semester... Men det är inte slut på lyckan...

Vi köpte en hylla på IKEA för 3 veckor sedan, den skulle upp i torsdags... Gnäll och gorm, det gick inte... Jaha, tänkte jag den kommer väl upp på lördag då... Gissa om jag blev förvånad när jag kom hem i fredagskväll... Den satt uppe på väggen...
Jösses...

Igår när jag kom hem från jobbet hade fotöljförbannelsen (nej det är INTE en svordom mamma...) flyttat till sydligare breddgrader, J's arbete...
In kom en bänk som även fungerar som matbord!

Halleluja, praise the lord... Snart vinner vi på lotto och det kommer att bli fred på jorden inom en snar framtid...

Ingen kan vara lyckligare än jag i denna stund...

Posted by Picasa


Bilden lånad av Kista Eivor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar