onsdag, november 29, 2006

Nu var de jul igen och...

Jaa, då var det dags igen...
Bilden under är från förra året men marknaden är åter på plats och den öppnar på fredag tror jag.

Jag har varit lite lat det senaste... Jag har varken haft lust, ork eller tid att skriva...

Helgen var ledig och det kommer även nästa att bli. Jag skall laga kola och kanske också pepparkakor på lördagen, pynta lite och putsa adventsljusstaken.
På söndag blir det "modevisning" på Galleries Lafayettes med den lilla rutiga. Hennes vännina L som är en fantastiskt duktig sömmerska har sytt alla kostymer till Galleries Lafayettes öppnings ceremoni som hålls på söndag. Fram till jul kommer nästan alla affärer att vara öppna även på söndagar.
Lovar att använda min nya kompis 400D för att visa er hur det såg ut...

Tänkte även glädja "lilla" Johanna med att J och jag var vegetarianer för en kväll... Eller mest jag för det slank ner lite lufttorkad skinka hos J.
Jag lagade till en soppa från Sara. Fransk Kikärtssoppa kallar hon det. Och det passar ju bra. Jättegott var det iallafall...

  Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Marche de Noël, det låter mys i La Défense. Kolla mitt svar till dig på min blogg, jag fick några frågor... ;)

    Vad trevligt att ni blev veggisar för en kväll! Låter mycket bra tycker jag. Hehe.

    SvaraRadera