fredag, januari 26, 2007

Gräsligt mysande gräsänka

En lugn och skön hemmakväll blev det för min del igår.
J har sin affärskollega här från "over there" och de hade en massa att stå i.
Jag satt hemma och myste isoffan framför datorn med en stor kopp thé, katten i sin verktygslåda (ja, fråga mig inte men hon älskar den lådan med en av svärmors gamla urtvättade t-shirtar i... Jag har ju redan sagt att hon ÄR konstig...), mitt sticke (jag håller på att konfektionera handledsvärmare till mig själv, och Gud vet att de skulle behövas idag!!!) och mina duntofflor...
Jag tog tillfället i akt och klämde till med två avsnitt av "Världens modernaste land" och ett "På spåret".
Vilken helkväll. Efter théet slank några salta piratpengar ner också...
Hann t.o.m. chatta lite med far min på Yahoo!...

Idag kommer moster M från Barcelona, ho vad hon kommer att frysa, och faster (kusin om man skall vara petig, men kärt barn har många namn...) G.
Skall bli QL att träffas igen...

Jag jobbar till helgen, jaa, nu får det verkligen vara slut på det roliga... Jag har ju inte jobbat helg sen den 17 december...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar