onsdag, december 26, 2007

Air France - Dag 5

Nu jävlar är jag arg!!!
Jag åkte hem till Sverige i fredags. Jag hade hittat en jättebillig resa med Air France. Direktflyg, jättelyxigt, men Air France glömde att säga att det var utan incheckat baggage!

Jag har väntat på min väska sedan i lördagsmorse. JAG måste ringa för att höra mig för INGEN hör av sig till mig.
Och när man sedan pratar med detta förbannade Call Center Helvete ger de olika svar!
Man skyller på Landvetter, sedan tappar man bort väskan och då måste jag faxa ett brev med innehållet listat. "Jaha och vad gör jag med linsvätskan?"
"Vi beklagar verkligen.."
"Joo, jag vet det men jag behöver just den till mina linser för att jag tål inte den svenska linsvätskan..."
"Ja, vi beklagar ju verkligen..."
"Jo, jag VET det, men vad gör vi åt väskan?"
"Vi gör allt vi kan!"
"Det gör ni ju uppenbarligen inte med tanke på att ni inte vet var min väska ÄR!!!"

Fortsättning följer...
God Fortsättning på Julen förresten... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar