lördag, januari 22, 2011

Varm i kläderna

Ut med gammalt in med lite ny design... Tack blogger! Inte är det min förtjänst iallafall...
Jag känner att det är lite roligare att skriva här nu, måste bara bli lite varm i kläderna.
Igår hade jag lyckan att äta med ett par av mina bästa vänner; Isabelle och Nicolas.
Isabelle hade kollat upp en restaurang på La Fourchette, en sajt där man kan beställa bord och läsa recensioner om olika restauranger i Paris och i resten av Frankrike. Man får även rabatt på notan + ibland en aperitif eller digestif... Vi var på Katmandou Café. Gå inte dit! Maten var inget vidare även om servicen var bra... Vill ni äta indisk mat skall ni ta er till Gare du Nord!

Ikväll är jag hembjuden till ett par andra vänner. Vi skall äta choucroute verkar det som...
Inte riktigt min melodi, men vi får väl se... Jag har lite onda föraningar vad gäller min mage... Indiskt igår, surkål idag, magknip imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar