lördag, januari 29, 2011

Födelsedag m.m.

Idag ligger jag nere för räkning, inte sjuk, men väl trött!
Mina kladdkakor blev mycket uppskattade! Vi hade en frukostbuffé som heter duga, förutom kladdkakorna hade jag skurit ner frukt; kiwi, ananas, banan, jag hade hittat färska hallon och blåbär också... Lite clementiner och saken var biff...
Till "pojkarna" hade jag fixat godisar... :o)
Efter "frukosten" kan jag väl inte påstå att det blev mycket jobb gjort...
Men jag hann med en hel del innan jag gick för dagen klockan 16h30. Nytt världsrekord tror jag... INGEN går hem så tidigt... :o)

Jag hade bokat bord på Brasserie Mollard till Isa, Nico och mig.
Det ÄR lite dyrt, men väl värda pengar. Vi åt som prinsar/prinsessor!

Jag hade en toppen födelsedag och dessutom ska jag fortsätta att mysa med Mysan på brunch imorgon!! Vissa har det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar