fredag, maj 15, 2009

Välkommen helgen

Första veckan i maj som jag jobbar 5 dagar och jag känner mig lite... trött?! Jaa, faktiskt... Det är så lätt att vänja sig vid 3 eller 4 dagars veckor...
Nästa vecka blir en 3 dagars och veckan därefter blir 4 dagar... Jag skall iväg till London igen :o) Åker nästa onsdag... Skall bli kul att få komma iväg igen och jag trivs så bra i London.

Imorgon blir det en lugn dag hemma, på kvällen skall jag träffa I. Tänkte plantera om min stackars ledbrutna blommor och tvätta lite... Dammsuga kanske... Tvätta ett fönster till? Äta smörgåskrasse... :o)

Blommorna var OK idag, ingen duvdestruktion så långt mitt öga kan nå, och det är ganska långt...
Kanske var jag lite hård mot duvjäklarna igår?

Ja ja...
Krassarna ute i plastlådan står...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar