lördag, december 31, 2011

Gott Nytt År

Jaa mina vänner, nu är snart det här ohyggliga året till ända!

Modern är kvar med mig i Paris och vi har ordnat till en liten middag. Vi hade tänkt att gå ut och titta på fyrverkeriet vid Eiffeltornet vid tolvslaget om det inte regnar, men nu behöver vi inte oroa oss för regnet för att det blir inget fyrverkeri! Det blir "bara" raketerna som alla stollar avlossar åt alla håll på Champs Elysées. Usch!

Vi bestämde oss istället för att stanna i Vincennes och njuta av god champagne som vi har fått av en av mina underbara arbetskamrater.

Nu ska jag lägga tomaterna i marinad till förrätten och slappa lite innan "festen" börjar!

Jag önskar er och era familjer inför detta nya året allt gott, god hälsa, kärlek, lycka och varför inte god ekonomi! :o)

Gott Nytt År och hoppas att ni får en fin Nyårskväll!


2 kommentarer: