söndag, december 04, 2011

Julmarknad

Jag är i London över helgen och hälsar på mina fina vänner!
Vi var på Tate Modern igår (mitt favorit museum) och tittade på en utställning om Richter. Mycket intressant även om jag inte gillade allt han har gjort... Det är så många olika stilar!
Sedan promenerade vi utmed flodenn med en kaffe och njöt av den lilla solen som tittade ut. Sen gick vi hem och bakade pepparkakor och drack vin.

Idag blir det Arts & Crafts marknad på Hackney City Farm och bandstand med förhoppningsvis lite julsånger.

Hoppas att ni får en fin söndag!

4 kommentarer:

  1. Härligt med en liten weekend tillsammans med god vänner!
    Hoppas du fann mycket fint och en rejäl dos julinspiration på marknaden.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hackney är ju mina gamla kvarter! Inte direkt turiststråken, hur har du hittat dit?

    SvaraRadera
  3. Vart tog vägen?

    SvaraRadera
  4. Ellinor: Det luktade gran på hela Columbia Road, inga "Two for a fiver" men jag älskar Columbia Road på söndagar, trots trängsel...

    Mia: Min kompis S bor precis jämte Shoreditch Highstreet. Hackney blir turistigare och turistigare... Stratford ligger ju inte så långt ifrån...

    M.Margareta: Could you please repeat the question? :o)

    SvaraRadera