söndag, februari 11, 2007

Hus & Hem

Joo, den där STORA lägenheten är tydligen jättefin.
J, den lilla rutiga och beaupapa tittade på den i onsdags. STOR och DYR...
Jag gick till banken dagen efter för att fråga om det skulle gå för sig att låna lite pix... Och det gjorde det... Vi KAN köpa den om vi VILL... Men det är MUCHO, MUCHO silverpenningar det rör sig om...
Vi var å andra sidan och kollade in en lägenhet igår... 40m² som kostar lite mer än hälften av den andra men som är mindre än hälften så stor... Knepigt va...
Vi tänker lite på det... Jag skall kolla på andra lägenheter i veckan...




Lånad bild

1 kommentar:

  1. Jag har inte försvunnit , bara startat en ny blogg som enbart ska handla om resor. Det blir mycket Spanien och Latinamerika Känner att jag blev för personlig i den gamla så det här käns bra. Du får gärna ändra i länkarna Min nya adress är http://iutlandet.blogspot.com

    kram

    SvaraRadera