onsdag, maj 02, 2007

Näe nu...

...tror jag att jag smäller av...
Jag somnade på RER:n IGEN!! Det är andra gången på två veckor...
Jag vete katten vad det är med mig men trött är jag iallafall...
När jag vaknade en station försent pallrade jag mig av i sista stund och bytte perrong... Tåget mot "hemma" gick 5 minuter senare så det var väl OK. Väl inne i RER:n åt andra hållet lade jag ifrån mig mobilen och höll på att glömma den på sätet...

Näe nu tror jag att jag går och lägger mig... Snart iallafall... Skall bara kolla på "duellen" mellan Ségo och Sarko...



2 kommentarer:

  1. här i italien säger man alltid att våren tar med sig tröttheten...

    SvaraRadera
  2. Jaa... Här säger man att det är på grund av årstidsbytet...
    Jag tror att det kan bero på att jag jobbar för mycket... :o)

    SvaraRadera