fredag, maj 23, 2008

Thalys

Thalys, Thalys bonheur! Vilken service säger jag bara!
Jag sitter just nu på tåget till Amsterdam, fast ni kommer ju att läsa detta när jag redan är framme.
Svensk som jag är hade jag förberett en liten matsäck, man brukar oftast få köpa mat nuförtiden om man inte åker business class och det gör jag definitivt inte privat.

Jag hade tur när jag bokade mina biljetter för att det var någon slags extrapris den dagen. 118€ tur och retur istället för 160€. Jag trodde att jag hade bokat i 2:a klass men det verkar vara 1:a klass...
Jag fick välja om jag ville sitta själv eller tillsammans med någon, jag valde att sitta själv för att senaste gången hem från London råkade jag ut för en sur f-n.
Jaha, trevligt är det iallafall!
Man får dricka och smörgås om man vill, gissa om jag såg snopen ut? Jag tog en liten dricka men jag har ätit mina hemgjorda smörgåsar.

Klockan är 10.00, jag tänkte slappna av lite och läsa. Vi är framme i Amsterdam om ungefär 3 timmar.
Vad som händer där får ni redan på sedan!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar