lördag, juni 07, 2008

Safe and Sound

Är in London...
Allt gick som på räls skulle man kunna säga... :o)
Vi kom faktiskt fram 2 minuter förtidigt och jag satt ensam på ett dubbel säte... Jättelyxigt...
Det är skillnad på första och andra klass... Det är mycket trevligare i andra klass... Mindre snobbigt, lite mindre bekvämt men framför allt mindre än hälften av priset... :o)
St Pancras är jättestort. Jag ville ta en buss till S lägenhet men det var ju ingen som visste var den gick... Jag blev jättetrött på att inte veta var jag skulle gå och tog en taxi...

Jag följde kattvakten L som bodde hos S för att ta hand om Charlie till bussen och sedan var jag och handlade lite...
Känner mig ganska mör faktiskt...
Får se vad jag hittar på senare... Jag skall ta det lite lugnt just nu...
Ville bara säga at jag är framme...

Jag har blivit temporär sambo med Charlie... Visst är han söt!!!

1 kommentar:

  1. Söt? Han ser ut som en skurk-katt i en gammal Bond-film. ;)

    SvaraRadera