måndag, januari 12, 2009

Voine, voine...

...här har man minsann gått och blivit fullständigt förslöad... Det var nog det värsta jag har sett...

Först av allt! GOTT NYTT ÅR!!

Även om jag inte har skrivit här har jag ändå följt era bloggar så jag har sett vad som har hänt... Nu gäller det att skriva vad som har hänt mig!
Julen var fantastisk, modern var här och vi hade en underbar vecka, kallt som skam var det men solen sken och humöret var på topp!

Jag avslutade mitt uppdrag på ett företag där jag jobbat de senaste 3 åren, det kändes både skönt, pirrigt och lite läskigt. Jag är anställd på ett konsult företag så även om jag inte har något uppdrag för tillfället så är min lön tryggad. Jag har väldigt svårt att koppla av utan uppdrag och fick en liten "depression" i mitten på förra veckan. Som tur var känner min agent mig väldigt väl (vi har jobbat ihop i åtta år) och skickade iväg mig på ett miniuppdrag som varade tills idag.
Resten av veckan har inte blivit planerad ännu.

Jag väntar på ett uppdrag som skall dra igång i början på februari troligen. Men jag har ännu inget 100% konkret... Så vi får se...

Nyåret spenderades i gott sällskap i London med omgivningar.
Tyvärr var mitt sällskap sjukt så det blev lite lugnare än planerat men det tar vi igen nästa gång.

Bilder kommer allt eftersom och ett av mina "nyårslöften" är att hålla bloggen levande...
Ikväll skall jag iväg på yoga och det skall jag också berätta om... :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar