söndag, november 20, 2011

Omorganisering pågår

Jag håller på att omorganisera min lilla 30m² bostad. Back to Mezzanine epoken. Mamman & Co (kompisar etc.) ska få ett litet eget "sovrum" under min "våning"... :o)
Det kommer att bli jättebra! Saken är ju bara den att tills allt har blivit levererat och monterat och flyttat och sålt osv är det lite camping hemma hos mig.

Jag sitter på en köksstol och tittar på TV och jag börjar att få ont i häcken...
Till saken hör att jag inte sitter framför TV:n särskilt länge... En film kanske och sen somnar jag, men fasen försök att somna på en stol...

Näe det blir nog "övervåningen" och en bok istället för CSI ikväll...

4 kommentarer:

  1. Det kommer säkert att bli jätte bra så snart allting kommit på plats. Det är lite av en prövning att bo i ett temporärt möblerat hem men det brukar ofta vara väl värt mödan så snart allt kommit på plats.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alltså, renoverar mademoiselle?

    SvaraRadera
  3. Det låter som det kommer att bli mysigt! Jag somnar alltid när jag kollar på film, ALLTID, men förstår att du har svårt att somna om på en stol...:)

    SvaraRadera
  4. Ellinor: Jag längtar till nästa helg då jag kan sitta i min soffa... Hej, hej, hej hemorrojder! :oS

    Mia: Jaaa, jag inreder min "lya" på ett lite mer vuxet sätt. Jag vill kunna bjuda in kompisar och ta en cocktail utan att behöva sitta i min säng som ett gäng fjortisar...

    Sofia: Näe du här blir inget somnande innan soffan anländer och blir monterad... :o(

    SvaraRadera