fredag, november 11, 2011

Massage

Jag köpte en "deal" (ja, ja..) för ett tag sedan, en timmas kinesisk, japansk eller thailändsk massage + fotmassage. Jag tänkte att det vore väl bra att kunna slappna av nu när jag mår lite vajsing så jag slog till och bokade tid för idag.
Jag ska väl i ärlighetens namn säga att jag blev lite fundersam när damen i salongen inte förstod vad jag sa... Hon pratade väldigt lite franska... Men, men tänkte jag jag ska ju inte prata med henne!

Det var väl inte så lyxigt som jag hade hoppats på och salongen var lite spartansk i kitschig stil men massagen var väldigt avslappnande och det är väl huvudsaken.

På tal om massage och dylikt kom jag att tänka på en av mina absoluta favoriter "Herrturk Ali Baba Lindeman".
Särskilt biten om mannen som var så fasligt lös i hullet...

Om ni "exporterade svenskar" inte visste det, kan man lyssna på alla Lindemän på Deezer

1 kommentar:

  1. Tackar för tipset från ytterligare en lös i hulle-bullet...

    SvaraRadera