lördag, januari 21, 2012

Då var det dags igen

Det blev en tur till IKEA idag, igen...
Har man ingen bil så är det ju en liten expedition att ta sig dit, men det är det väl i Sverige också...

Jag har hittat det snabbaste sättet att ta sig dit, 35 minuter top chrono!
Idag jagade jag ett nytt (köks)skåp och en byrå, det blev det också + lite knäckebröd och Gud förbjude (säg inget till mamma) stearinljus! Jag älskar IKEAs stearinljus för
att det luktar just stearin, dessutom brinner de så fint!

Jag skulle få hem möblerna mellan 17h00 och 22h00. 17h10 ringde min mobil... Snacka om bra service! Nu märkte ju jag att jag hade köpt fel längd på fossingarna till skåpet men det ska jag ändra på nästa vecka. Jag orkar inte åka dit imorgon igen...
Näe, imorgon ska jag sätta ihop den lilla möbeln och fixa i garderoben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar