söndag, januari 29, 2012

Pris

 Jag har sett det här priset cirkulera på de flesta bloggar som jag läser, men jag är inte sådär bra på att uppdatera som ni andra och jag undrar ibland vem som kan tycka att det jag skriver är intressant förutom min mest hängivna fan, moster i Barcelona (Moster du är världens bästa, det hoppas jag att du vet!!). Jag kunde aldrig tro att jag skulle få ett pris...

Karlavagnen du fixade grädden på moset på min helg! Jag tackar och bugar och det är bara till att passera Gå och inkassera en kir!! :o)

Vi känner inte varandra men jag tror att vi nog liknar varandra lite och jag gillar att läsa om hennes och Nisses liv i Italien. Hon verkar dessutom vara en mycket fin människa som jag gärna skulle vilja träffa!

När man tar emot det här priset så ska man nominera fem bloggar, som har färre än 200 följare och meddela dem via en kommentar att de har fått pris.
Nu är det ju så att de flesta bloggar som jag följer redan har fått det här priset...

Jag tittade precis in hos Tolken och tänkte att henne ska jag minsann ge ett pris, men icke, någon annan hann före.
Tolken skriver så jäkla bra om bland annat tvåspråkighet, att hon sen är jättegullig är ju bara ännu bättre...

Sara kanske då? Sara har jag träffat och hon är så trevlig! Hon skriver bra, en fantastiskt duktig journalist och hon är minst lika snygg i verkligheten som på hennes bilder! Men hon hade också fått priset.

Mi är en tjej som bor i Göteborg. Hon har världens gulligaste hund Doris och hon är så förbaskat klok och modig och duktig och generös och jag gillar henne skarpt! Men hon har också fått det här priset!

Nu vet jag, Eva, hon är så positiv och glad och rolig! Jag smyger i och läser hos henne varje dag. Hon bor i Finland! Jag tror inte att hon har fått priset ännu!

Jag har börjat läsa Annikas blogg ganska nyligen. Annika bor i Sevilla och jag älskar Sevilla! Det är jätteintressant att läsa det hon skriver och hon är mycket rolig. Bloggen handlar om hennes liv i södra Spanien med sambon Jésus och jag skrattar ganska ofta högt när jag läser om hennes äventyr!

Jo där blev dom fem, fast bara två som ännu inte har mottagit priset. Kan ni rekommendera någon som jag inte känner till kanske?

6 kommentarer:

  1. Oh tack!!
    Jag gillar dig också!

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, tänk att ha samma tanke. Jag hann ju inte ens säga till dig att jag hade utnämnt dig. Tack som sagt för att du fortsätter att blogga. Det är så tryggt att du finns där.

    SvaraRadera
  3. Tack Krokofanten för priset! Vad glad jag blev!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra, jag gillar när människor är glada! :o)

      Radera
  4. ....och nu är du utmanad på min blogg!!!

    SvaraRadera
  5. Men oh. Tusen miljoner tack, det var sâ gulliga ord!
    XOXO

    SvaraRadera