fredag, januari 06, 2012

Bonne Résolutions

Nyårslöften ja... Jag tycker att det låter mycket bättre på franska!
Hur som helst, jag är minsann inte sämre än en annan och har satt ihop en liten lista med saker som jag vill göra i år:
2012 ska jag...

1. Bli bättre på att ta hand om mig själv
2. Vara mindre självkritisk
3. Försöka att ta vara på varje dag lite bättre
4. Bli seriös med yoga hemma
5. Börja att läsa ungerska igen
6. Ta med matlåda till jobbet varje dag
7. Gå ut och gå i Vincennes oftare och sluta ta hissen på jobbet (Jag jobbar på sjunde våningen)
8. Laga mer mat
9. Träffa mina vänner oftare
10. Ska jag ta mig tid till att sticka, virka färdigt överkastet med mormorsrutor och att sy mera

Jag har börjat med punkt 1-3, 6-7 och 9. Inte så illa till att börja med.

Vad har ni för nyårslöften om ni har några?

1 kommentar:

  1. Jag har inte avgett några löften men kan skriva under på flertalet av dina punkter. Ungerska och handarbete låter jag dock vara *haha*
    Kram

    SvaraRadera