måndag, september 26, 2011

Fiskpedikyr och feber

Idag skulle Mysan och jag gått på fiskpedikyr men det satte ett elakt virus stopp för. Stackars Mysan ringde mig och kraxade i telefonen och lät så ynklig... Vi skulle haft en riktig helkväll men för att kunna ha roligt och njuta av pedikyr och tibetansk (jäpp här lever vi farligt) mat måste man vara frisk! "Ce n'est que partie remise" som de säger...

Jag vaknade klockan 3.50 imorse och var pigg som en mört! Stört omöjligt att somna om. Klockan 5.00 gav jag upp och började fixa frukost... Dagen började bra men det gick över ganska snabbt. Otrevliga kollegor och oförskämda kunder + en stolle som absolut ville sälja på mig en hemförsäkring som jag inte behöver eller ville ha!

Som tur är rann mitt dåliga humör av mig i duschen, lite rosenolja på det och lyckan är gjord!

Imorgon blir det Pilates och kanske bio efteråt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar