torsdag, september 08, 2011

The Lost Girls

Sådär ja, nu är jag tillbaka i Paris efter 3 dagar i London!
"Ursäkten" var ju Future Cinemas projicering av The Lost Boys och att träffa mina älskade vänner S och L.
Vädret var på vår sida i lördags, strålande sol och 26°C i Canary Wharf precis som i Kalifornien!
Som vanligt var platsen som filmen visades på fantastisk! Tyvärr var det köer till både toalett, baren och "restaurangerna"...

Jag hade iallafall jätteskoj, det enda b-moll var att S och jag inte fick fast våra lösvampyrtänder! :o)
Jag hade längtat i två veckor efter att få ha dem på mig... Gnarf!
Nästa Secret Cinema hålls i november och jag tror nog att jag ska hänga på. Jag ÄLSKAR att klä ut mig och spela apa!
PS: Det är inte jag på bilden nedan, däremot är det mina spiror på bild N° 2...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar