fredag, augusti 31, 2007

Mea Culpa

Nu har jag fått "skäll"... Mamma och moster känner sig "bortglömda" på bloggen...
Jaha...
Jag har ett jättefint foto på oss tre från våran hysteriska kräftskiva...
Euhh eller inte näe... Harriet Andersson var det ja...
Just... Vi kanske skall börja med när vi skulle tvätta stugan kanske... Eller? Mamma, visst var det enkelt och inte alls tungt? Lätt som en plätt... Trodde ni ja...
Min mor "jagade" upp mig på en stege 4m upp i luften för att tvätta under taket på sommarstugan...
Och det skulle ju gå lätt på en dag... Grannen B hade ju klarat av sitt... Ja, just det. Fast när vi pratade med U B's fru sa hon att B hade slitit i 3 dagar... Just det...
Vi klarade av hälften ungefär och sedan kände vi oss som skadeskjutna måsungar i två dagar. Jag hade ont i muskler som jag inte ens visste fanns... :o(

Så här såg det ut iallafall...

Armen tillhör mor
Kräftskivan kommer var så lugna...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar