onsdag, augusti 29, 2007

Ordlös Onsdag - Gammal och bortglömd





Fler ordlösa bilder

15 kommentarer:

  1. En gammal bortglömd eka i Träslövslägeshamn... Fin tycker jag...

    SvaraRadera
  2. Nästan allt blir intressant bara man kommer tillräckligt nära. Älskar trä

    SvaraRadera
  3. Gillar alla färger i bilden. Tänk att en gammal bortglömd eka kan ha så mycket liv i sig ändå på något sätt :)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar färgerna i bilden!

    Och nu ser jag att Åsa hunnit precis före mig igen.. :)

    SvaraRadera
  5. En gammal eka som bär på många spännande fiskehistorier kanske... Snygg bild!

    SvaraRadera
  6. Mycket vackert - och precis som ovanstående gillar jag färgerna!

    SvaraRadera
  7. Förstorar jag inte bilden ser det ut som ett landskap. Kanske från Grand Canyon.

    SvaraRadera
  8. Väldigt levande bild! Well done!

    SvaraRadera
  9. Instämmer med alla andra, otroliga färger!

    SvaraRadera
  10. Den skulle säkert bli väldigt fin med lite omvårdnad!

    SvaraRadera
  11. Väldigt vacker bild och Träslövsläge väcker underbara minnen från mina bardomssemestrar i Varberg :-)

    SvaraRadera
  12. Vacker bild! Gammalt är ofta vackrare än nytt.:-)

    SvaraRadera
  13. Härlg bild och fina färger!

    SvaraRadera