torsdag, februari 28, 2008

Men...

...det gick ju ganska bra det där... Ordlös Onsdag vikariatet...
En liten succés...
Roligt var det iallafall...

Jag hoppas på halvtaskigt väder til helgen, molnigt på lördag, tänkte ta med min kompis EOS 400D på en tur i Paris och om möjligt skit på söndag för då skall jag experimentera i köket och leka med kameran inne...
Fast först blir det Melodikrysset på lördag morgon klockan 10.03 av och med Anders Eldeman tillsammans med en lyxig frukost!

Vad har ni för planer?

5 kommentarer:

  1. Klart det gick jättebra och blev succé. Mycket bra initiativ att vikariera för Nejma :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ville bara säga jag också att det gick ju jättebra även om jag inte fick tummen ur och lade upp ett inlägg den här gången.

    SvaraRadera
  3. Lång lyxfrukost låter härligt! Då väntar vi på på snygga parisbilder då?

    SvaraRadera
  4. Du är vikarien med stort V! ;D Tack för det!

    Planer för helgen? Det ösregnar så egentligen borde man passa på att inte göra någonting... bara sitta hemma och mysa... I wish!

    Ska ägna mig åt att röja i källaren och tvätta köksskåpen. Hur romantiskt som helst! ;D

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Helgplaner: jobba! Skulle behöva plugga också, men har ingen dator hemma, så det går tyvärr inte... :( Surfa gör jag på jobbet...

    SvaraRadera