fredag, augusti 19, 2011

Så blev det sommar till slut

Tänka sig, efter juni, juli och mer än hälften av augusti blev det äntligen sommar, i Frankrike iallafall!

Fint för alla som har en sen semester men jag tycker synd om alla de som fick rent skitväder... Jag kan inte direkt säga att jag bryr mig särskilt i år för egen del, jag är lite som tjuren Ferdinand den här sommaren, jag vill bara sitta under korkeken, helst med mamma och moster och dricka lite vin och lukta på blommorna.

Det ska bli ganska varmt nu i några dagar men sjutton heller att jag ska klaga!

Imorgon blir det libanesisk mat med kompisar + en hel del tvätt och städning utan kompisar...

1 kommentar:

  1. Skönt att sommaren ännu inte är över. Minns en helg i oktober förra året då jag och mina vänner låg på gräset nedanför Sacré-Coeur och njöt av sol och 30g värme. Det är annat än Sverige det ;)
    Kram

    SvaraRadera