onsdag, juni 28, 2006

Soldes! Soldes! Soldes!

Nu jäklar är det rea. Jag är inget jättefan av reor men jag måste köpa mig nya sommarskor...
Rean började idag i bland annat Paris. Jag höll ta mig sjutton på ayy bli nertrampad av alla jädra kärringar som skulle köpa...
Jag fick tag i ett par skor iallafall... Tyvärr behöver jag två par till... Det blir nog till att försöka armbåga sig fram imorgon igen.

Men först skall jag simma innan jobbet.
Jag simmade igår morse också. Då hade jag turen att komma till tals med Marcel, en liten skrynklig gubbe på 79 år med tillhörande kulmage.
"Hej", sa han, "du har inte lite såndäringa smörja till ansiktet?" "Tror du att det går att göra nåt å't?" pekar på sitt eget ansikte.
"Kommer du ofta hit?", "Jag simmar varje dag!"
"Joo, jaa, euhh jag kommer hit ibland..." "Vill ni ha lite ansiktskräm?"

Jomen, ingen går säker när Marcel är på hugget... :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar