onsdag, mars 21, 2007

Marskatt

Våran katt är på friarstråt. Det började lite smått i måndags då hon morrade och rullade sig på golvet men igår tog det hus i Hälsingland och kattskrället blev som förbytt!
Hon kravlade omkring på parketten med rumpan i vädret och min toffel på huvudet och morrade.
Jag försökte förklara att det var ingen idé att försöka imponera på mig, där finns inget att hämta, men vad hjälpte det.
Det enda som drog ner lusten till fortplantning var när jag tog fram kattmatsburken...
Hur länge skall sånt här hålla på egentligen?

3 kommentarer:

  1. Söt katt du har. Ovanliga fäger.

    SvaraRadera
  2. Det skall jag säga till henne, då blir hon glad... :o)

    SvaraRadera
  3. Bästa Krokofant vi har satt in en bit av bloggen hos oss. Det där om katten :). Vi har skrivit att det är krokofantens blogg det kommer från och satt ut en länk också till dig. Blir du inte glad så tar vi bort den.
    Titta får du se..........

    http://www.katternaibie.dinstudio.se/

    mjau@katternaibie.dinstudio.se

    Varma tassar Katterna i Bie

    SvaraRadera