onsdag, mars 07, 2007

Helgen...

...bjöd inte på några större upphetsningar...
Men det känns skönt att bara kunna slappna av ibland.
Jag läser "The Devil wears Prada" för närvarande och det kräver inte heller särskilt stor hjärnkapacitet även om boken i sig är rolig.




Jag lyckades svänga ihop "min" numera världsberömda "uppochnervända" Potais och brie paj. Svärfar tyckte att portionerna var barnsligt små, han sa att nästa gång kan jag få låna hans paëlla "panna" för 30 personer... Mmm jo, jaa, visst sa jag...




Annars har det varit allmänt lugnt, den enda action vi hade i helgen var katten som mådde illa och spydde i J's joggingskor. Detta hände klockan 05.30 och det är ju QL när man blir väckt av en hulkande katt... Fast jag skrattade gott när jag såg var olyckan inträffat, J var INTE lika road...

Till helgen jobbar jag igen men tänkte kanske ta ledigt på måndagen efter... Vi får se.

2 kommentarer: