tisdag, mars 04, 2008

Vikarierande Ordlös Onsdag - Fönster mot...





28 kommentarer:

  1. Då var det dags igen...
    Det blir en väldigt tidig Onsdag denna veckan...
    Jag måste nämligen göra detta från hemmet och det känns som om kvällen skall bli kort så jag passade på...
    Hjärtligt välkomna!

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar! Jag var tidig också idag för att jag behöver komma i säng i tid för en gångs skull. :)

    Underbar fönsterbild! Dessutom är jag väldigt förtjust i segelbåtar. Synd bara att den är inlåst där i stället för att guppa på böljorna blå... :)

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt gammalt fönster, och charmigt tegelhus. Vad mysigt att slå upp de fönsterluckorna ên solig vårmorgon!

    SvaraRadera
  4. Höll som just på att stänga av datorn men suget efter kontakt blev för stort ;) Skulle bara kolla utifall att... :)

    Som vanligt har du en så fin bild. Kan tänka mig det är svårare att fota i svartvitt än i färg egentligen. för att riktigt få fram kontrasterna?

    SvaraRadera
  5. Tack för vikariatet igen!
    Vackert foto med fin båt.Är det en stenvägg, ser annorlunda ut.

    SvaraRadera
  6. Tack för att du är vikarie den här veckan med.

    Vacker och lite mystisk bild med skuggan och skeppet i fönstret. Det känns som den är tagen vid kusten någonstans och inte i Paris.

    SvaraRadera
  7. Vad bra att du fixar en ordlös denna vecka också!

    Gillar mystiken i din bild. Och väggen är häftig, som i Hans och Greta... Ser ut som "roofing slate" vad nu det heter på svenska...?

    SvaraRadera
  8. Vad kul att du fixar till det även denna vecka. Tycker du har en skön bild. Den känns solvarm trots att den är svartvit...
    Var det sol då bilden togs eller är det min egen längtan efter värme som slår igenom?

    kram
    Cattis

    SvaraRadera
  9. Ser ut som ett fönster från 40-talet. Tack för vikariatet
    =)

    SvaraRadera
  10. Kalasbra att du vill vikariera idag igen!
    Jag gillar dina svart-vita bilder. Spännade fönster.

    SvaraRadera
  11. Bilden är tagen en solig dag i Bretagne i Mont St Michel...
    Jag längtade så efter havet att jag kunde inte låta bli...
    Väggen är en förlängning av ett skiffer tak (tror jag att det heter...) :o)

    SvaraRadera
  12. Flickor och pojkar, jag ser att i er iver glömmer ni ibland att länka till kedjan... :o)
    Då blir liksom er Ordlös Onsdag lite ensam... :o) Hur länken läggs in beror lite på vad ni använder... HTML funkar nog hos alla skulle jag tro...
    En liten mejl till och vi fixar det sen!!

    SvaraRadera
  13. Härligt att du vikarierar, hur länge ska Nejma måsta gå utan internat!? Själv blir jag galen så fort det strular det minsta;)
    Vacker bild! får mig att vilja gå in i rummet och se vad som ligger gömt i skuggorna...
    Kramen!

    SvaraRadera
  14. Det är då för väl att vi har en vikarie! :) Tack Krokofanten! Fin bild!

    SvaraRadera
  15. Jag är med igen :D

    SvaraRadera
  16. Är det här ni alla är.
    Hoppas länken funkar....
    Himlans snygg bild. Snyggt med s/v och tegel.

    Ha en bra dag!

    Nina

    SvaraRadera
  17. Tack för att du ställer upp igen!
    Fönster är alltid spännande, både att kika in i och att kika ut genom. På något sätt husets ögon.
    Läcker bild!

    SvaraRadera
  18. Hej, hej jag hade visst missat att det fanns en vikarie. Så bra att du ställer upp :)
    Jättefin bild!

    SvaraRadera
  19. Likt en längtan som behöver näring för att inte dö.
    Fin bild. Och tack för att du vikarierar!

    SvaraRadera
  20. Vilket härligt fönster mot världen :)

    SvaraRadera
  21. Svarvitt är så fint! Tack, så bra att du vikarierar för internetlösa Nejma!

    SvaraRadera
  22. Hej, vad bra att någon vikarierar för Nejma! Jag har verkligen saknat ordlös onsdag och råkade hitta hit just idag. Har besökt dig tidigare med i och för sig. Härlig bild ;o)

    SvaraRadera
  23. Om man tittar på seglen på skeppet i fönstret och sen på skuggan i bilden till vänster, så ser nästan skuggan ut som skuggan av ett segel :)
    Jag är också med idag!

    SvaraRadera
  24. Om man tittar på seglen på skeppet i fönstret och sen på skuggan i bilden till vänster, så ser nästan skuggan ut som skuggan av ett segel :)
    Jag är också med idag!

    SvaraRadera
  25. Åhå, det finns en vikarie! Det hade jag inte hajat tidigare!

    SvaraRadera
  26. Men Béatrice? Var är Ordlösa Onsdagen? Vi försöker igen... :o)

    SvaraRadera