söndag, mars 23, 2008

Att inte jag är...

...sneögd än är ta mig sjutton ett mirakel...
Jag har en hemlighet att bekänna... Jag var och åt på en japansk restaurang idag... Igen...
Jag ÄLSKAR asiatisk mat!
Jag har hittat en nudelbar idag. Spartansk inredning, men hjälp så GOTT!

Jag tog en meny Shôyu lamen, med gyozas till förrätt, gudomliga, (som vi alla vet är... just det japanska ravioli) och själva lamen som är en nudelsoppa med soja och fläskkött till varmrätt.
Dom har ingen sushi däremot...
Priset för menyn är cirka 11 euros. Väl värt ett besök...








Adressen:
HIGUMA
163 rue Saint-Honoré
75001 Paris
01 58 62 49 22

Öppet alla dagar från 11.30-22.30

Det finns en HIGUMA rue Sainte-Anne också:
32bis rue Sainte-Anne
75001 Paris
01 47 03 38 59

1 kommentar:

  1. En matsjälsfrände!
    Nästa gang jag är i Paris sa kan vi ha blinddate och käka asiatiskt!

    SvaraRadera