söndag, mars 16, 2008

Dagen efter...

Det känns lite tungt idag... En mycket sen natt eller tidig morgon beroende lite på hur man ser saker...
Vi kom alla i säng klockan 04.00. Min arbetskompis Tocard körde hem S, Bobert och mig...

Jag spelade Guitar Hero på XBox för första gången i hela mitt liv, men oj vad skoj det var!
Jag hade på mig kort kjol och röda leggings och går nu officiellt under namnet Avril Lavigne för kompisarna tyckte att jag rockade loss som Avril med röda strumpbyxor... :o)
Kul hade vi iallafall och det var en mycket lyckad kväll!

Idag tänkte jag ta det mycket lugnt och laga lite mat och baka lite muffins...
Jag tänkte köra på samma linje som igår med hallon och ploppa i After Eight i några och choklad och banan i andra...
Vi får väl se hur det går. Lugnt skall det gå till iallafall...

PS: Mr T bor på 5:e våning UTAN hiss...

1 kommentar: