tisdag, februari 01, 2011

Froid

Det var kallt i Paris idag, åtminstone för att vara Paris...
Det snöade till och med lite...
Jag är och har varit så vansinnigt trött nu längre än jag orkar att tänka på. Pilates gjorde gott vid trötta ben och stela muskler.
Både Isabelle och jag var så trötta att vi åkte direkt hem efteråt. I vanliga fall brukar vi äta en Bô Bun på den japanska gatans enda kinesiska restaurang men vi var helt enkelt för trötta ikväll.

Jag beställde äntligen min födelsedagspresent (jättebra att köpa sina egna presenter...) igår... En Husqvarna Viking symaskin! Jag tror att mormor är riktigt glad att jag äntligen fick till det! Nu jäklar skall här sys!!

Himlen var så vit och platt att jag inte kunde motstå en bild på Le dôme i La Défense...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar