fredag, februari 11, 2011

Tänka sig

Jag läste idag att det finns en Parisisk öl: Gallia. Den skall jag minsann prova!
Man kan till och med beställa den på Internet! Det ni!

Idag är jag slö som en ödla... Vädret har varit fantastiskt, varmt och vansinnigt soligt, det luktade vår även i La Défense! 17°C sa de nyss på La Météo...

Imorgon skall jag ut och leta tyger till lite projekt som håller på att växa i min hjärna... Sedan skall jag bara lata mig! Det blir nog en kaka på söndag, det är min antistress. Kompisarna på jobbet knorrar lite om övervikt men de äter mer än gärna mina kladdiga kokoskakor och banankakor och blåbärsmuffins och... :o)

Jag passade på att ta en bild på La Grande Arche... Jag gillar den...





När jag gick från jobbet vid 17.30 var solen uppe, det var månen också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar