måndag, februari 07, 2011

Mitt badrumsprojekt

Jag började ett projekt för ett och ett halvt år sedan... Jag tog en bild från mitt badrumsfönster ungefär varje dag i en månad... Det blev en hel del lika men också en del ganska intressanta bilder... Bland annat på ett åskväder när blixten slog ned i åskledaren i byggnaden mittemot...

Här kommer två smakprov varav det första är taget igår och idag...





Jag är barnsligt förtjust i min badrumsfönster utsikt! Ljuset skiftar från dag till dag och folk flyttar ju in och ut så det byts ju gardiner och ljus och annat så det finns alltid en massa att dokumentera!! :o)

4 kommentarer:

  1. Vilken rolig idé - kul att ha allting dokumenterat. Det händer mer än man tror.
    Häftigt att du dessutom lyckades fånga blixten på bild också!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nä men åh så läckert. Kul att hitta hit!

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder.Vad kul att du har börjat att blogga igen.Tycker din moster frân Barcelona

    SvaraRadera
  4. Hej tjejer! :o)

    Ellinor: Något skall man ju ha i gengäld för att bo med direkt insyn... :o)

    Alexandra: QL att se dig här, jag är en flitig besökare hos dig, även om jag inte kommenterar...

    Moster: Tack, dina komplimanger värmer alltid!

    SvaraRadera