onsdag, mars 16, 2011

St Patrick's Day

Då var det dags igen... St Patrick's Day i Paris! Dagen då ALLA och då menar jag ALLA deklarerar sina 1%-50% irländska rötter!
Jag brukar inte fira särskilt, kanske en grön öl men inte mycket mer!
Imorgon blir det mer förstås! Jag har träff med två 100% irländska väninnor!
De jobbar båda inom restaurang branschen så de får välja ställe!! Skall bli roligt!

Nu är det snart sängdags för att vara på topp tills imorgon! Jag måste ju måla naglarna gröna också!!
Så inför morgondagen: Bär något grönt, drick en grön öl, önska alla en Happy Paddy's Day och skrik "Top o the morning to you" och förvänta dig ett "and the balance of the day to yourself". Häpp!

1 kommentar:

  1. Dâ kan jag inte känna mânga med rötter frân Irland för jag har knappt hört talas om denna dag haha
    kram

    SvaraRadera