torsdag, mars 10, 2011

Tillbaka

Nu är jag tillbaka! Jag kom egentligen tillbaka i söndags men det har varit full rulle hela veckan!
Jag nämnde ju ett hemligt möte i London... Det var Secret Cinema...
Principen är en hemlig film på ett hemligt ställe med ett tema. Man köper en biljett via deras sajt och får ledtrådar via mejl allt eftersom.
Denna gång var det i Wapping med 40-tals tema. Filmen var "The Red Shoes", tyvärr inte min cup of tea...
Det är väldigt svårt att förklara stämningen men jag tror att ni kanske kan förstå lite bättre med hjälp av det här.
Jag älskar att klä ut mig och spela teater och apa mig så detta är verkligen något som jag brinner för.

Min kompis Sofia och jag gick till en salong för att lägga upp håret innan och jag tycker nog själv att det blev väldigt bra!
Lösögonfransar, läppstift och röda naglar ingick också!

Vad tycks?

Ohh, and tell no one, whisper only amongst yourselves

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar