lördag, mars 12, 2011

Frukost & sånt

Jag tycker att det är så skönt att kunna njuta av en god frukost på lördagsmorgonen!
Idag inviger jag min nya yoghurt skål som jag fick av min moder när jag var hemma i Sverige förra veckan.
De har så fina handblåsta glasskålar på Indiska i en massa glassiga färger! Det känns lite extra lyxigt att duka upp med den! Tack mamma!
Idag blev det grekisk yoghurt med en massa frön och blåbär!! Mums!
Nu väntar jag bara på melodikrysset och sedan ringer jag modern och fadern och stämmer av lösningarna... :o)

I eftermiddag skall det bli bio med Isabelle, vi skall se Paul. Jag älskar Simon Pegg och Nick Frost... "Shaun of the dead", "Hot Fuzz" och "Run Fatboy run" t.ex. OK inga Oscar kandidater men jag skrattar alltid... Brittisk humor är min sorts humor...

Näe boys & girls nu drar Melodikrysset igång! Vi höres!



1 kommentar:

  1. Porslinet gör mycket till matupplevelsen. Själv älskar jag min röd- och vitprickiga upplaga :)
    Bonne journée!

    SvaraRadera