onsdag, mars 23, 2011

Håll Käften...

...sa mamma... Men det är för mitt eget bästa! Jag har nämligen tappat rösten! Buu!
Som grädde på moset har jag ett möte med en av mina kunder och en leverantör imorgon, det skall diskuteras kostnader... Jag undrar hur jag skall diskutera...

Något som jag märkte idag däremot var att eftersom jag viskar, om jag överhuvudtaget vill få ut ett ljud, gör de som jag pratar med samma sak...
Det blir ganska komiskt till slut!
Det trevligaste blir ju per telefon iallafall! Men släng nu er inte på telefonen, jag tänker inte svara!! :o)
Och ja, jag har provat ALLT: honung + citronsaft + rom + varmvatten, honung + citronsaft + varmvatten, te + mjölk, Nyodex gurgelvatten, Maxilase, Fervex + varmvatten, Humex munspray och sist men inte minst Strepsils!
Är det någon som har en annan idé: Shoot!

Häpp, jag tänker att gå och lägga mig om ett litet tag, spara på krafterna!!

1 kommentar:

  1. Det är tur att du fortfarande kan skriva :)
    Hoppas att det snart känns bättre.
    Kram

    SvaraRadera