måndag, mars 21, 2011

Tänka sig

När jag stod i badrummet i morse med svullna ögon och en ännu svullnare hals hörde jag en swischande ljud... "Hmm det låter som en stor fågel" tänkte jag... Ha, det var min kompis som slog ned och satte sig på en av skorstenarna! Youpiee! Que le "kuttrerie" commence!
Håll i hatten tjejer och killar nu skall det bli kuttrande av... Grrr Suck & stön AB!

Att jag hade feber och har en hals som är så öm att jag drar mig för att svälja har inte med duvan att göra men han får ta skulden för det också, så det så!!

Nu hoppar (åh ja, stapplar) jag i säng för att komma bort från detta eviga sväljande! Boo Hoo!

1 kommentar:

  1. Oh no! Krya på dig!! (och lär dig älska the little bastard, alternativt förbättra din feng shui så att den inte är del av ditt hem) kramar!!

    SvaraRadera