tisdag, oktober 16, 2012

Attraktionslagen

Alltså min idol Milea bland andra (den första var nog Mya tror jag) fick mig att se det självklara i livet: Attraktionlagen, titta in hos Milea hon kan berätta mycket bättre än jag.

Hur som helst, dagen började med en karl som ringde mig och inte hörde när jag svarade, lite irriterad skriker jag att jag hör honom väldigt bra och jag skulle gärna vilja veta vad jag kan hjälpa till med...
Jo det är UPS som vill leverera min nya router/modem etc. Och han undrar om det skulle gå bra att lämna paketet till Dr C på första våningen!
Herregud, första gången som ett bud föreslår en lösning!
Jag känner mig lite dum som var ganska otrevlig och skickar ett SMS med portkoden och önskar en trevlig dag som "ursäkt".
Ikväll hämtade jag mitt paket hos den gode doktorn och tänkte att man kan ju ändå tacka budet så han fick ett till SMS ikväll, hoppas bara att han inte tror att jag flörtar! :o)

Jag var ute och sprang i kväll, det var underbart fint väder och jag kände mig stark! Intervall löpning runt den konstgjorda sjön bland ankor och gäss. 1 minut löpning och två minuter vila (gå i lugn takt) och jag orkade faktiskt i hela 35 minuter. Kanske inte verkar mycket men efter 7 år utan löpning känns det mer än lyckat.
Och inte har jag ont i knäna heller, låren och vaderna däremot känns lite möra! Hurra! Detta ska jag göra om på fredag. Imorgon och torsdag blir det Bikram yoga.

Gissa vad jag upptäckte när jag kom hem?! De hade satt igång värmen!!
Alltså det här med attraktionslagen fungerar, om nu någon skulle tvivla!

Nu måste vi bara få till det på jobbet också där stämningen utanför vårt team är ganska usel...

Jag har lagat pappas tomatsoppa ikväll, så nu ska det bli middag!

Hoppas att eran dag var lika bra som min!

1 kommentar:

  1. Puss på dig! :-)

    Barfotalöpning och attraktionslagen: du har bara framgångar framför dig!

    SvaraRadera