onsdag, oktober 31, 2012

Dr Dolittle

Idag är det fredag för mig, det är ju en av de där famösa helgdagarna imorgon och på fredag tar min kund ledigt!

De flesta åker på en liten weekend men jag har bestämt mig för att stanna hemma och tur var väl det för en av mina kompisar stod utan kaninmatare den här helgen.

Jag ska ge "lille" (han är ganska stor) Swiffer mat tre gånger den här helgen. Hans föräldrar bor 10 minuter från där jag bor, dessutom på väg till métron så det är ju inte särskilt ansträngande.
Dessutom är han mjuk som en angoratröja och jättesnäll!

Det är bra att ha kompisar så nära när man behöver lite hjälp, C & S hjälpte mig med att koppla in en taklampa och sätta upp en hylla i badrummet (jag avskyr att borra i kakel och jag gillar inte att mecka med elektricitet!) så det är ju självklart att jag tar hand om Swiffer!

1 kommentar:

  1. Tjänster och gentjänster - det lönar sig alltid!
    Hoppas du får en fin långhelg.
    Kram

    SvaraRadera