onsdag, maj 31, 2006

Vardag var ordet...

En dag som det finns många av...
Väldigt mycket på jobbet, två av kollegorna är borta så Krank och jag får springa som skållade råttor.
Så kommer det vara nu fram till måndag... Snyft...
Sista dagen för att lämna in deklarationen till Skattemyndigheten. Vi har en sådan vansinnig tur i det här hushållet att vi har INTE samma Skattemyndighet.
J, den lilla rutiga och svärfar har samma ställe medan jag måste skicka iväg min deklaration någon annanstans... Don't ask me why. Dom vet nog inte det själva heller.

J och jag skulle vara kattvakter ikväll egentligen men det verkar som om katterna klarar sig utan oss...
Våra grannar skall/skulle/borde ha flytta(t) och behövde hjälp med kattorna. Men än är det inte försent.
Jag känner mig lite rôsen och trött så jag tänkte pigga upp mig och er med en sommarbild från bästkusten.

Vad säger ni? Känns bättre redan va'?

  Posted by Picasa


Uppdaterat:
Kattorna kommer ikväll... 3 bäbisar, 2 mammor och en bror.
Foto kommer. Promise!

1 kommentar:

  1. Very best site. Keep working. Will return in the near future.
    »

    SvaraRadera