fredag, november 02, 2012

Tell no one...

Den här månaden är det dags för Secret Cinema igen, det var ju ett tag sedan, 2011 närmare bestämt.
Jag har precis fått min "identitet" och jag är en karl, hurra nu får jag äntligen bära mustasch!

Jag heter Hank Levine och är skådespelare, jag är gift, har körkort och är gift, med vem förtäljer icke historien.

Jag tog mig till Ding Fring i Belleville för att lämna lite kläder men främst för att köpa mig en tyrolerhatt, näe men en herr kostym...
Och gissa om jag hittade en kritstrecksrandig gangsterkostym! Jag hittade en hatt och ett par stövlar (fast stövlarna ska jag ha "på riktigt") också.
Kavajen har stora axelvaddar och jag ser riktigt maskulin ut! Jag är mycket nöjd med mina inköp, kostymen kommer garanterat att hitta tillbaka till Emmaüs, hatten vet jag inte, vi får se.

Jag är inte alls säker på vilken film vi ska se, jag trodde det var "The Third Man", men vi har en kallelse till domstolen och jag har inget minne av sådant i filmen. Sen tänkte jag på "1984"...
Det finns inte en enda tjej bland identiteterna, alla är urskiljlningslöst (om)gjorda till karlar...
Det ska bli så roligt att åka tillbaka till London igen, dels för att gå på Secret Cinema, men mest för att träffa mina kompisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar