tisdag, mars 21, 2006

18 dagar kvar

...tills Liebe Mutti och la cousine G kommer till Paris!
Hur glad är inte jag!
Igår var det vårdagjämning, kändes idag känns det inte längre :o(
Men det ger jag sjutton i för jag skall ånyo skruda mig i smurfens dräkt vid dagens slut. Jag skall gå och slänga mig i plurret... Simma alltså.

Imorse var jag väldigt vaken och på alerten...
Videokonferens med London.
London ringer, vi ser dom men hör dom inte... Näe, Roy, jag hör ingenting... Hmm konstigt...
Det har redan varit problem med deras uppkoppling så jag väntar medan de fixar med kablarna.
Ingenting. Jag kollar min egen mute knapp... Näe...
Kollar volymen...
Jaha, euhhh Roy, it's OK I can hear you now... Euhh Sorry 'bout that...

Jaa, jag får väl öva lite. Jag skall nämligen öppna videokonferensen mellan 2 mega chefer i Paris och en "to be" mega chef i Hong Kong på torsdag...
Men det går nog bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar