torsdag, mars 02, 2006

Nu jäklar

Jag har gått och smådragit på detta nu ett tag men idag jädrar i mig gjorde jag slag i saken...
Jag har köpt mig en stegräknare. Fjantigt tycker en del, bra tycker jag!
Den räknar steg, tid, avstånd, kalorier. Den visar klockan, tar tiden, har justerbar rörelsekänslighet och inte minst i dessa tider... Tatadada... Ett överfallslarm!
Jag älskar ju statistik osv så det skall bli QL att kolla.

Älskade Krokofantpappan, skulle du vilja skicka receptet på din superduper ungerska ärtsoppa? Kanske skulle jag kunna publicera det här för att sprida din matkultur bland mina medbloggare? Det får du bestämma...

3 kommentarer:

  1. Spännande. Jag vill också räkna steg. Var köper man stegräknare? Är det dyrt?

    SvaraRadera
  2. Jag köpte min på GoSport, men jag tror att du kan köpa en i vilken sportaffär som helst.
    Min kostade 29.90€ men det fanns en för 12€.
    Det är jätteQL att räkna steg.
    Jag har gått 3312 steg sen jag gick hemifrån, det blir 1.98km och jag har gjort av med 128.3 kalorier.

    SvaraRadera
  3. Nu har jag budat på en på ebay, får se om det går vägen...:)

    SvaraRadera