torsdag, mars 16, 2006

Nu finns det en abonnent på numret

Nous sommes sauvés! Internet fungerar på nytt Haleluja, praise the lord! Tur var det för J höll på att torka ut.
Tänk vad lite som behövs för att hålla livet igång! :o)

Jag var hos Tandläkaren igår och inte ett endaste tandtroll så långt doktorns öga kunde nå.
Han sa att jag hade så väldigt fina och rena tänder att jag måste vara en stolt ägare till en elektrisktandborste. "Jajamänsan!" sa jag.
Mitt tandkött fick sig en dust med en maskin som "tvättar och desinfekterar". Den använder salt (så det känns som om man har varit en hel dag på stranden, bara måsarna som fattas) och en gnutta citron.
And now the best part... Inte nog med att denna fantastiska maskin tvättar tandköttet, den avlägsnar fläckar på tänderna också. Med hjälp av citronen. Detta är väl så närma biologisk och skonsam tandblekning man kan komma antar jag.
Jag som aldrig i mitt liv skulle bleka tänderna, sen har man ju inte en gadd kvar i truten... Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar